Nakupovalna košarica

V nakupovalni košarici lahko
- brišete artikle iz košarice (s pritiskom na Odstravni iz košarice)
- osvežujete zalogo artikla s spremembo količine (s pritiskom na osveži košarico) - koda za popust
- v kolikor imate veljavno kodo za popust jo vpišete in pritisnete preveri vpisano kodo
- gumb na blagajno pritisnite kadar ste nakupovalno košarico uredili
Oddaj naročilo:
- izpolnite vaše podatke za dostavo in plačilo naročenih artiklov
- izberite način dostave ki vam ustreza - izberite način plačila ki vam ustreza
- pregled naročila pred potrditvijo nakupa vam omogoča, da še enkrat pred potrditvijo nakupa pregledate vsebino svoje nakupovalne košarice
- k naročilu lahko dodate sporočilo za ponudnika oz. prodajalca artikla
- pred potrditivjo nakupa se seznanite še s pogoji poslovanja tako da jih preberete in označite da se s pogoji poslovanja strinjate
- nato potrdite naročilo.
O uspešnem potrdilu oz. oddaji naročila boste obveščeni na svoj e-poštni naslov katerega ste zapisali med svojimi podatki.

Postopek nakupa

1. Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku imate v roku ene ure možnost preklicati naročilo. V kolikor ste se registrirali v spletno trgovino imate vselej dostopne izčrpne podatke o statusu in vsebini Vaših naročil.
2. Naročilo potrjeno
V kolikor naročila v roku ene ure ne prekličete, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. 
Ponudnik Vas lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče na Vašo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Vas bomo po elektronski pošti obvestili o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med Vami in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Poslano & zaključeno
V dogovorjenem roku bomo artikle pripravili, poslali ter Vas o tem obvestili po e-mailu.

Dostava

Naročene artikle, ki so na zalogi ponavadi pošljemo še isti dan, oziroma Vas o dobavnem roku obvestimo. Večino paketov pošljemo preko Pošte Slovenije, lahko pa jih prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici v Mariboru. (Tržaška cesta 23).
Artikle bomo poslali na naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu (naslov za dostavo artiklov). Artikle iz ponudbe kupec prejme v paketu in jih mora sam dokončno sestaviti po priloženih navodilih.
Stroški dostave
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in ob redni dopoldanski dostavi znaša 4 EUR

V nekaterih primerih je možna tudi dostava do 10. ure, dostava po 16. uri ali dostava med 18. in 20. uro (preverite ali je v Vašem kraju možna dostava), pri čemer Vam po veljavnem ceniku Pošte Slovenije zaračunamo dodatnih 0,68 EUR. V primeru, da dostava do 10. ur, po 16. uri ali me 18. in 20. uro pri vas ni mogoča, vam ne moremo zagotoviti dostave v tem terminu.
Mogoča je tudi dostava z vnosom. Strošek takšne dostave je 8 EUR, ki se dodatno zaračuna.
Stroški provizije, ki jih zaračuna Pošta Slovenije niso vključeni v ceno in jih kupec plača sam ob prevzemu:

Znesek vplačila oz. nakazila                       Znesek provizije* 
     do 98,00 EUR ......................................1,05 EUR
     od 98,00 EUR do 501,00 EUR ...............1,07% od vrednosti vplačila
     nad 501,00 EUR ...................................5,36 EUR
* znesek provizije obračuna Pošta Slovenije za plačilo UPN obrazca v poštni poslovalnici ali za plačilo poštarju. Cenik je veljaven od 1.2.2014 naprej. Cenik si lahko ogledate na tej povezavi.

Izdaja računa

Podjetje ENIM d.o.o. (lastnik spletne trgovine) priloži račun skupaj s paketom na naslov kupca. V primeru osebnega prevzema v naši poslovalnici kupec prejme račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemo oz. plačilu.
Na računu sta razčlenjena cena in strošek v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici od odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@enim.si 
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne osebno ali po pošti na naslov prodajalca: Enim d.o.o., Tržaška cesta 23, 2000 MARIBOR. 
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od vračila artikla prodajalcu. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. 
Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vračilo blaga

Ko vračate artikel prodajalcu (ENIM d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. 
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti (Enim d.o.o., Tržaška cesta 23, 2000 Maribor), na kontaktni e-mail (narocila@enim.si) oziroma lahko pošlje pisno obvestilo po faksu (02 332 50 35), blago pa mora vrniti v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejema brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa. 
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik (Enim d.o.o.) vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejema vrnjenega blaga na TRR kupca.
Stroške vračila krije pošiljatelj sam. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisaneje prodajalec izročil
- artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kontaktirate in zagotovili Vam bomo ažurno informacijo.

Servis

Podjetje Enim d.o.o. je pooblaščen serviser fitnes naprav znamke KETTLER, ICON, HUDORA, STIGA za Slovenijo. 
Nudimo Vam kvalitetno in strokovno servisno dejavnost. 
Izvajamo tudi servis koles vseh znamk. Smo tudi pooblaščeni servis za kolesa znamke CORRATEC, KROSS, LEGONI.
Veliko lastnih izkušenj pri servisiranju nam omogoča, da strankam svetujemo pri izbiri pravilne naprave, saj le pravilno izbrana naprava omogoča zadovoljstvo kupca. Pred nakupom fitnes naprav za domačo uporabo ali fitnes centre je pomembno, da se odločite za nakup takšnih naprav, katere so kvalitetne in zagotavljajo varnost oseb katere bodo te naprave uporabljale. Pomembno pri takšnih napravah je tudi garancijski rok samih naprav in pa seveda servis teh naprav.
V primeru, da napravo kupite pri nas in pride do napake v delovanju naprave, Vam po predhodnem dogovoru napravo pridemo iskat na dom in Vam jo seveda brezhibno vrnemo na vaš dom. Možno je tudi, da za čas ko je vaša naprava na servisu prejmete nadomestno napravo. Vsem kupcem, ki so naprave kupili pri nas ali v naši spletni trgovini nudimo svetovanje in odpravo manjših napak kar po telefonu.

Dosegljivi smo na naslednje telefonske številke od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00: 
telefon 02 332 50 35
telefon 031 347 920
elektronska pošta servis@enim.si

POMEMBNO:
 pred klicem pripravite naslednje podatke:
- št. računa in datum nakupa
- naziv naprave 
- št. artikla in serijsko številko naprave
Več informacij o servisu najdete tukaj.

Ponudba oz. cene

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v elektronski trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga. Možnost napak pri vnosu podatkov. Za morebitne napake se opravičujemo.

Akcijska ponudba

Registrirani uporabniki po zaključenem prvem naročilu (naročilo mora prejeti status "Poslano & zaključeno") prejmejo dodatne 4% popusta na celotno ponudbo artiklov v spletni trgovini. Popust ne velja na artikle, ki so že akcijsko znižani. 
Registrirani uporabniki ZA VSAK vpisan in potrjen komentar o artiklu, ki so ga kupili preko naše trgovine, prejmejo dodatna 2% popusta na celotno ponudbo artiklov v spletni trgovini. Popust ne velja na artikle, ki so že akcijsko znižani.


Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja (Enim d.o.o.) na (Tržaški cesti 23 v Mariboru). Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: narocila@enim.si.

Okoljska odgovornost

Podjetje ENIM d.o.o. po na?elu razširjene proizvajalčeve odgovornosti svoje obveznosti, ki izhajajo iz evropskih direktiv 2002/96/EC in 2006/66/EC, »Uredbe o odpadni električni in elektronski opremi« (Ur.l. RS, št. 55/2015) in »Uredbe o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji« (Ur.l. RS, št. 3/2010, 64/2012, 93/2012) izvaja v okviru skupnih načrtov ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji podjetja TRIGANA d.o.o.
Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo 

Simbol prečrtanega zabojnika na izdelku, njegovi embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da naprave ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke in da je bila dana v promet po 13. avgustu 2005. Vaša dolžnost je, da jo oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadno napravo ali aparat lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju neposredno ob nakupu podobnega izdelka. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.

Ločeno zbiranje in reciklaža OEEO preprečujeta negativne posledice onesnaževanja okolja in nastajanja nevarnosti za zdravje, do katere lahko pride zaradi neustreznega odstranjevanja izdelka, poleg tega pa omogočata predelavo materiala iz katerega je slednji izdelan, prihranek energije in naravnih virov. V kolikor je izdelek, ki ga želite zavreči še delujoč, ga oddajte v enem izmed centrov ponovne uporabe. S tem mu boste podaljšali življensko dobo in preprečili, da bi predčasno končal med odpadki.


Ravnanje z odpadnimi baterijami in akumulatorji  

Simbol prečrtanega zabojnika na baterijah in akumulatorjih, embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da baterij in akumulatorjev ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke. Vaša dolžnost je, da jih oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje nevarnih odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadne baterije in akumulatorje lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju, brez obveznosti ponovnega nakupa. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja. 

Če je pod zgoraj prikazanim simbolom natisnjen kemijski simbol, ta v skladu z zakonodajo označuje, da se v tej bateriji ali akumulatorju nahaja težka kovina (Hg = živo srebro, Cd = kadmij, Pb = svinec) v presežni vrednosti, kot jo določa zakonodaja. Če naprava vsebuje baterije ali akumulatorje, ki jih ni mogoče preprosto odstraniti brez ogrožanja varnosti uporabnika, jih mora le-ta oddati skupaj z odpadno napravo v sistem zbiranja odpadne električne in elektronske opreme. 


Izjava o vključenosti v sistem ravnanja z OEEO in OBA
Podjetje ENIM d.o.o. izjavlja, da je za odpadno električno in elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji, ki jih daje v promet v Republiki Sloveniji, v skladu z »Uredbo o odpadni električni in elektronski opremi« (Ur.l. RS, št. 55/2015) in »Uredbo o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji« (Ur.l. RS, št. 03/2010) zagotovljeno predpisano ravnanje.
© 2017 Enim d.o.o. Vse pravice pridržane.