Podpora strankam


Vedno na voljo!

Ker se zavedamo, da zadovoljna stranka ponovi nakup in, da se stranke pred samim nakupom vedno bolj informirajo o aktualni ponudbi s svojega interesnega področja, zato vsaki stranki skušamo nameniti dovolj časa.

Čeprav stranke še vedno najbolj uporabljajo telefonsko podporo produktom oz. storitvam, tako v primeru pridobivanja informacij kot tudi podajanja naročil ali reklamacij, pa se v zadnjih letih uporabniki obračajo na podjetja tudi preko drugih kanalov, predvsem spleta in e-pošte.

Kadarkoli boste potrebovali strokovno pomoč, ali pa samo majhen nasvet o nakupu izdelka, vam bomo vedno priskočili na pomoč. Tako bodo vaša vprašanja in težave odpravljene v najkrajšem možnem času.

Vsakemu partnerju se posvečamo individualno, zato bo vsak vaš problem deležen optimalne rešitve, prilagojene prav vašemu problemu in vašim vprašanjem.



Kam se obrniti glede nasveta o nakupu?

Pokličite nas:

telefon 02 300 35 98

Pišite nam:

elektronska pošta prodaja@enim.si

Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 8 in 18 h ter v soboto med 9 in 13 h.

 

Kam se obrniti glede servisa?

Pokličite nas:

telefon 031 347 920

Pišite nam:

elektronska pošta servis@enim.si

Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 9 - 16 h.


© 2017 Enim d.o.o. Vse pravice pridržane.